3 razy większy świat i brak ekranów wczytywania

Brian Horton – główny dyrektor produkcji przy Rise of the Tomb Raider, kolejny raz wypowiedział się na temat nadchodzącej gry, m.in. o tym, co na nas czeka w zbliżających się przygodach młodej archeolog. Konkretniej: o świecie gry oraz jego budowie.

Jak mówi Brian, podczas naszej przygody z Larą nie napotkamy ekranów wczytywania, jak to było w przypadku poprzedniej odsłony serii. Twórcy dzięki temu zabiegowi chcą, by gracz jak najbardziej zanurzył się w świecie gry i nie odczuwał wrażenia, jakby była ona podzielona na etapy. Ujawnia również że świat w Rise of the Tomb Raider ma być 3 razy większy od tego, który znaliśmy z Tomb Raider (2013) i jak mówi, będzie to „otwarty świat”.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.