Czym jest Level Editor?

Tomb Raider Level Editor to program pozwalający na tworzenie własnych poziomów do Tomb Raider używająć silnika z gry Tomb Raider The Last Revelation.

Edytor został udostępniony przez Eidos Interactive, kiedy to gra z serii Tomb Raider pod tytułem Chronicles została wydana w 2000 roku. Twórcy dodali edytor ze względu na to, że kończą z nim zabawę i zaczynają prace nad projektami nowej generacji.

Na początku Tomb Raider Level Editor pozwalał nam na budowanie i modyfikowanie tylko poziomów z czwartej części gry. Jednak fani nie zaprzestali nad tym tworząc łatki i programy do tworzenia i modyfikowania obiektów, tekstur a nawet wydali nieoficjalny edytor – Dxtre3d. Stworzony przez Turbo Pascala pozwala nam on na tworzenie poziomów do innych gier z serii Tomb Raider od pierwszej, aż do piątej.

Patchem który zasługuje na szególną uwagę jest Next Generation Level Editor stworzony przez Paolone. Autor NGLE wydał już wiele wersji tego programu i dalej pracuje nad nowymi możliwościami. NGLE zawiera ulepszony Room Editor , który nie zacina się tak bardzo jak oryginalny, i pozwala nam na użycie większego rozmiaru tekstur. Autor Paolone umożliwił wiele nowych jak i znanych z klasyków funkcji do TRLE.

W 2005 roku zostal stworzony Tomb Raider 4.5 Patcher, później Tomb Raider Engine Patcher (TREP). Jest on bardzo przydatny, można w nim edytować plik tomb4.exe, dzięki któremu będziemy mogli mieć np. inny kolor czcionki, nowe mechanizmy, inne przedmioty na start i nowe animacje Lary.

Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.