Digital Foundry kontra Rise of the Tomb Raider

Digital Foundry to grupa specjalizująca się w technologii gier oraz testach sprzętowych, ściśle skupiająca się na najnowszych tytułach AAA. Za każdym razem nie zostawiają suchej nitki na produkcji, wytykając jej błędy i niedociągnięcia, ale także zwracają uwagę na dobre rozwiązania i chwalą pracę twórców w niektórych aspektach.

Tym razem skupiają się wybiórczo na Rise of the Tomb Raider. Wybiórczo dlatego, iż gra jest jeszcze przez jakiś czas w fazie produkcji. Przymykają więc oko na niektóre sprawy, chociaż podkreślają, że sprawdzą ich stan po premierze produkcji.

Z ich nowego materiału o RotTR możemy dowiedzieć się między innymi o dobrej stabilności 30 klatek na sekundę z okazjonalnymi spadkami, niedopracowanych odbiciach w kałużach czy niedociągnięciach w antyaliasingu. Digital Foundry przyznaje, że lekko znęca się nad produkcją, ale uznaje, że całokształt prezentuje się naprawdę wyjątkowo. Wnioski zostały wyciągnięte po analizie syberyjskiego fragmentu gry.

c0nrad

View more posts from this author