Druga łatka do Rise of the Tomb Raider na PC

Od udostępnienia ostatniej łatki minęło zaledwie kilka dni, a już dzisiaj dostaliśmy kolejną. Aktualizacja tak jak poprzednio, zostało opracowana na podstawie zgłoszeń nadesłanych przez graczy. Póki co jest dostępna tylko w platformie Steam, ale w najbliższych dniach powinna również pojawić się w innych platformach.

Według Nixxes, które pracowało nad pecetowym portem Rise of the Tomb Raider jak i nad łatkami, aktualizacja powinna usprawnić naszą grę w sytuacjach, w których w grze wykorzystuje się głównie kartę graficzną. Nie ma ona wpływu na sytuację wymagające mocy procesora.

Lista wprowadzonych zmian prezentuje się następująco:

  • naprawa mapy, która czasami wyświetlała błędny region lub nie pokazywała go w ogóle,
  • usunięcie problemu zawieszania gry lub całego systemu, po skorzystaniu z kombinacji ALT+Tab w trybie ekskluzywnego pełnego ekranu(tylko w wersji Steam),
  • naprawa błędów graficznych dotyczących ubrań postaci niezależnych podczas gry na kartach Nvidii z serii GTX 600 i GTX 700,
  • naprawa rzadkiego błędu z “DirectX 11 Internat Heap”,
  • dodano oddzielną regulację czułości myszy dla osi X i Y, aby użytkownicy mogli dostosować czułość,
  • dodanie opcji umożliwiającej zredukowanie drgania kamery
  • wiele mniejszy optymalizacji, poprawek i usprawnień.

 

c0nrad

View more posts from this author