Drugi patch do Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider doczekało się już drugiego patcha, który naprawia wiele problemów związanych z samą rozgrywką, jaki i stabilnością oraz grafiką. Dodany został również Endurance Mode. Poprawka waży aż 1 GB, a w rozwinięciu newsa przetłumaczyliśmy dla was listę wszystkich wprowadzonych poprawek.

Główne usunięte problemy:

  • Usunięto problem z zapisem gry, który powodował utknięcie gracza w Akropolu lub w Zalanych Archiwach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przerywniki filmowe przestawały działać gdy język konsoli był ustawiony na język niderlandzki.
  • Naprawiono błąd, który występował wtedy, gdy gra została uruchomiona po zainstalowaniu patcha, ale zanim pełna wersja gry się zainstalowała.
  • Naprawiono błąd, przy którym gracz mógł wyczerpać amunicję pistoletu i nie mógł przeładowywać prawidło podczas ataku przez Nieśmiertelnych żołnierzy.
  • Usunięto błąd w Akropolu, gdzie gracz był w stanie czołgać się pod drzwiami po wycofaniu się.

Poprawki w rozgrywce:

  • Różne poprawki stabilności.
  • Usunięto rzadki błąd, gdzie gracz mógł utknąć w Bazie Badawczej gdy się cofnął.
  • Naprawiono problem, który powodował błąd w grobowcu Głosu Boga przez co był on nie do przejścia.
  • Usunięto problem, w którym drugi trebusz mógł utknąć w jednej pozycji po opuszczeniu pomieszczenia.
  • Usunięto problem, w którym trzeci trebusz stawał się niedostępny ze względu na wydostanie się go z prawidłowej pozycji.
  • Naprawiono problem, który powodował, że model gracza zniekształcał się w niektórych przypadkach.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć po wyrzuceniu przenośnych obiektów i po leczeniu postaci.
  • Usunięto błąd, w którym Antyczny Kołczan znikał po śmierci z ekwipunkiem Podróżnikiem Kołczana.
  • Dodano dodatkowe kontrole bezpieczeństwa w grobowcu Egzorcyzmów, aby uniknąć błędów związanych z fizyką obiektów w zagadce.
  • Naprawiono rzadki problem na Sowieckiej instalacji, który powodował zanik geometrii (Xbox 360).

Drobne poprawki bugów w gameplayu:

  • Poprawki różnych tekstur i oświetlenia.
  • Usunięto skrawek niewidocznych płomieni, które raniły gracza w fabryce miedzi.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zwierzętom respawn w Syberyjskiej Puszczy.
  • Przeniesiono skrzynie zasilania w Łowiskach, tak aby były łatwiejsze do zrabowania.
  • Zatrzymanie bitewnej muzyki z ponownego wyzwolenia po wycofaniu się do początku Fabryki Miedzi.
  • Naprawiono problem z strojem “Nieśmiertelny Strażnik”, który nie przyznawał właściwej odporności na ogień.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracz czasami odwrócił się w złym kierunku po wbiciu haka do wspinaczki.
  • Naprawiono animację podczas wznoszenia się wieży w Kitezh.

Remnant Resistance – poprawki:

  • Naprawiono błędy, przy których misje stworzone przez gracza nie zapisywały się jeśli dwie lub więcej używały tych samych obiektów.
  • Generalne poprawki Instynktu Wilka.
  • Naprawiono problem z NPC, które mogły utknąć w miejscu po eksplozji generatora.
  • Naprawiono błędne wiadomości w wybranych zabójstwach jeśli gracz używał Efficient Killer skill.
  • Różne cienie i ulepszenia szczegółów.
  • Naprawiono problem, z niektórymi niemieckimi napisami, które nie pojawiają się podczas wypowiadanych kwestii.

c0nrad

View more posts from this author
  • Szymon

    Jaki zainstalować taki patrz?

    • c0nrad

      Patch powinien zainstalować się sam po włączeniu Steama