Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin/Zasady
25-01-2012, 04:54 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2012, 11:42 PM {2} przez Adamaru.)
#1
Regulamin/Zasady
REGULAMIN FORUM
Napisany dnia: 25.01.2012
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu.

I. Ogólnie

1. Słowo administratora jest ostateczne i nieodwołalne.
2. Moderatorzy mają prawo upominać lub ścigać osoby łamiące regulamin.
3. Ani administrator ani moderator nie muszą tłumaczyć się ze swoich decyzji, jeśli jednak wg Ciebie jest ona niesłuszna, masz prawo napisać PW z przekonującą apelacją.
4. Całkowicie zabronione jest wysyłanie innym użytkownikom treści reklamujących konkurencyjne dla Tomb Raider Center (dalej TRC) fora bądź serwisy internetowe.
5. Zakaz jakiegokolwiek obrażania innych członków społeczności TRC.
6. W postach nie wolno umieszczać treści niezgodnych z obowiązującym polskim prawem.
7. Nie dyskryminujemy innych ze względu na wiek, płeć, rasę, religię bądź jej brak.
8. Nie wolno tworzyć multikont.

II. Tematy i posty

9. Pisz poprawnie, zgodnie z zasadami interpunkcji, ortografii i stylistyki. Jeśli masz ochotę pisać bez tzw. "ogonków", pisz bez nich, aczkolwiek trzymaj się wybranego przez Ciebie sposobu pisania.
10. Nie nadużywaj emotek.
11. Nie pisz wielkimi literami.
12. Staramy się nie off-topować.
13. Nie wolno pisać posta pod postem.
14. Nie piszemy kolorem czerwonym (zarezerwowany dla administratora).
15. Nie podbijamy tematów.
16. Nie przeklinamy.

III. Avatary oraz sygnatury

17. Avatar nie może być większy niż 150x150
18. Avatar nie może ważyć więcej niż 200KB
19. Sygnatura może mieć 255 znaków.
20. W sygnaturze nie wolno umieszczać jakichkolwiek reklam.
21. W obu funkcjach nie może znaleźć się treść rasistowska, pornograficzna, obraźliwa.
22. Nie wolno używać czcionki większej, niż standardowa.

IV. Kary

23. Nie ma oficjalnego systemu ostrzeżeń użytkownika - jeśli osoba złamała regulamin, zostanie ukarana ostrzeżeniem. Zależny od poziomu "przestępstwa" będzie poziom ostrzeżenia.
24. Jeśli użytkownikowi uzbiera się 65% ostrzeżeń, będzie miał brak możliwości pisania postów na forum.
25. Jeśli użytkownik będzie miał liczbę ostrzeżeń równą 100% zostanie zbanowany na okres 6 miesięcy.

V. Prywatność

26. Pod żadnym pozorem na forum nie podajemy publicznie swoich dawnych osobowych (wyjątkiem może być konkurs organizowany tylko i wyłącznie przez redakcję TRC, bądź też pod nadzorem, jednakże dane nie będą publikowane).
27. Jeśli ktoś żąda od ciebie numeru tel., adresu zamieszkania bądź innych Twoich danych personalnych, zgłoś to adminowi na PW.
28. Rejestrując się na forum TRC w bazie danych rejestruje się także Twoje IP, pamiętaj o tym.
29. Zgłaszając się do organizowanego przez TRC konkursu, w wypadku wygranej, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ust. z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 101/2002, poz. 926 z późn. zm.

VI. Postanowienia końcowe

29. ShoutBox to także część Forum TRC, pamiętaj, że obowiązują w nim te same zasady, co na forum.
30. Akceptując regulamin i rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie okolicznościowych e-maili.
31. Każdy użytkownik ma prawo usunąć swoje konto za pośrednictwem administratora. Wymagany jest rzetelny powód, lub informacja o braku zadowolenia wynikającego ze zmiany poszczególnych punktów regulaminu (obowiązkowe podanie dokładnego podpunktu oraz uzasadnienie).


Wiadomości w tym wątku
Regulamin/Zasady - Adamaru - 25-01-2012, 04:54 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości