Gram.pl: Ten projekt to wielkie wyzwanie

– “To z całą pewnością jeden z najważniejszych, a zarazem stanowiących największe wyzwanie projektów, którego kiedykolwiek się podjęliśmy” – tak o nowym Tomb Raiderze mówi Karl Stewart, dyrektor marki w studiu Crystal Dynamics. Nie boi się też porównań do niezwykle popularnych serii z innych segmentów przemysłu rozrywkowego, Batmana czy Jamesa Bonda, zauważając, że historia, jaką został obudowany Tomb Raider i skala trudności rozpoczęcia tworzenia przygód Lary Croft od zera może się z nimi równać.

– “Szef studia Darrell Gallagher już będąc dyrektorem artystycznym Anniversary i Underworlda miał pomysł, by zabrać Tomb Raidera w nowe miejsce. Było to sporym wyzwaniem, ponieważ nikt tak naprawdę nie wiedział, dokąd zmierzamy” – zdradza Stewart. I podkreśla, że dokonanie takiego restartu wymaga ponownego pochylenia się nad całą dotychczas stworzoną zawartością i pogłębienia wiedzy na ten temat.

– “To było wielkie wyzwanie, ponieważ marka istniała już od wielu lat. Odnosiła na ich przestrzeni wiele sukcesów i czasem po prostu nie chcesz tego zniszczyć. Byliśmy świadomi, przed jakim wyzwaniem stoimy, a jednocześnie jak wielka nagroda czeka na nas na końcu tej drogi, o ile wszystko wykonamy jak należy” dodaje przedstawiciel Crystal Dynamics w wywiadzie udzielonym serwisowi GamesIndustry.

Tomb Raider miał pierwotnie zadebiutować jesienią, ale ostatecznie jego debiut przeniesiono na przyszły rok.

Patryk “Pepsi” Purczyński, Gram.pl

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.