Ian Milham dołącza do Crystal Dynamics!

tumblr_ocgj335Qas1qkq7tbo1_1280


Crystal Dynamics ogłosiło, że do ich studia dołącza jedna nowa osoba! Mowa o Ianie Milham, który właśnie zasiadł na stanowisku dyrektora gry przy tworzeniu produkcji z serii Tomb Raider. Samo studio nazywa go weteranem branży i nie szczędzi komplementów.

Jak się dowiadujemy z informacji udzielonych przez Crystalsów, Ian pracuje w przemyśle growym już od 20 lat. Studiował rysunek, a swoją karierę w produkcji gier zaczął jako artysta środowiskowy, a następnie spędził 13 lat na stanowisku dyrektora artystycznego zanim stał się dyrektorem graficznym. Dowiadujemy się również, że pracował przy takich grach jak Dead Space oraz wszystkich jego kontynuacjach. Jak wypowiadają się inny członkowie studia na temat nowego dyrektora gry? Zobaczcie sami:

Ian jest jednym z niewielu weteranów, którzy potrafią łączyć kreatywność, kunszt i pasję w jedno arcydzieło na ekranie.Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc powitać naszego najnowszego utalentowanego kolegę w naszym studiu. Jego postawa, umiejętności i aspiracje do tworzenia świetnego doświadczenia growego są perfekcyjnie dostowane, a o to właśnie chodzi całemu Crystan Dyncamis  – Scot Amos

Na temat swojego wstąpienia do studia wypowiedział się również sam Ian:

Gry przygodowe zawsze były moją pierwszą miłością. Gdy miałem okazję dołączyć do Crystal Dyncamis, musiałem to zrobić. To jest dom Lary Croft, która jest legendą gier akcji/przygodowych i jest filarem przemysłu. Podziwiałem pracę Crystalsów przez długi czas, ponieważ w dalszym ciągu dostarczają najwyższej klasy narracji oraz spektaklu w połączeniu z głębokim systemem i wyborem gracza. Jestem bardzo podekscytowany wiedząc, w którą stronę studio zmierza i chcę być jego częścią

Co sądzicie o nowym członku studia Crystal Dynamics? Czy wyjdzie to Tomb Raiderowi na dobre? Podzielcie się z nami swoimi opiniami w komentarzach lub na Facebooku.