Kaplica (The Shrine)

shrine

Kaplica

Cicha i zimna, kaplica jest w fantastycznym stanie pomimo swojego wieku. Podczas gdy większość wyspy jest zamieciona przez Solarii, to miejsce jest samotne, poza kilkoma latarniami rzucającymi złoty blask na budowlę.


  • CECHY MAPY:

Płonące latarnie latarnie na mapie mogą zostać zniszczone – a gdy upadną, roztrzaskają się i wzniecą burzę ognia.

Pułapki kolce, sidła, wybuchające beczki. Pułapki na owej mapie są nieźle ukryte, wybuchające beczki znajdują się głównie w zewnętrznych częściach, podczas gdy sidła i kolce czekają na graczy w samej kaplicy.

  • STRATEGIE:

Ta mapa to nic innego, jak tylko i wyłącznie kaplica. Dla obu drużyn kontrola kaplicy to klucz do zwycięstwa w każdym trybie gry. Na mapie znajdują się kręte ścieżki oraz przysłony, które możemy zestrzelić, by otworzyć sobie drogę, wewnątrz i na zewnątrz budynku.

Rozbitkowie najlepiej im pójdzie, gdy w trybie “Ratunek” skoordynują ze sobą atak i oczyszczą sobie jedną z trzech dróg do strefy zrzutu apteczki. Skalne schody posiadają wiele osłon i właściwie są najlepszym ruchem, ale – Solarii często się tam zbierają, więc czasem most to najlepsze wyjście.

Solarii w trybie “Ratunek” pójdzie im najlepiej, jeśli praktycznie zastosują balkon nad centralnym mostem na mapie. Pomoże swoisty “skok wiary” na linę, po której zjedzie na dół do strefy zrzutu Rozbitków, a także, wraz z użyciem ascendera, szybki powróci na górę.