Lara Croft Relic Run po ponad 3 latach od premiery dostaje aktualizację…psującą grę

W maju 2015 roku swoją premierę na Androidzie, iOS oraz Windows Phone miała gra mobilna Lara Croft Relic Run, którą większość fanów serii Tomb Raider powinna kojarzyć. Gra została wtedy dobrze przyjęta przez społeczność, a jej ocena na stronie Metacritic utrzymuje się na poziomie 71% aż do dziś. Przez kilka miesięcy po premierze była ona rozwijana poprzez dodawanie nowych map, strojów itp. i właściwie od 2016 roku nie działo się w związku z tą grą nic nowego…aż do teraz.

Kilka dni temu mobilna przygoda Lary Croft doczekała się aktualizacji. Oto pełny spis zmian:

  • Supply Drop – od teraz możesz otrzymać do trzech różnych przedmiotów w jednej skrzynce oraz zwiększono szansę na otrzymanie klejnotów.
  • Run Reward Doubler (nasz komentarz: po ukończeniu biegu pojawia się opcja obejrzenia reklamy, dzięki której wynik z jakim skończyliśmy zostaje podwojony)
  • Balans T-Rexa i lepsze pakiety klejnotów.
  • Naprawa różnych bugów oraz ulepszenia.

I wszystko by było w porządku, gdyby nie fakt, że aktualizacja więcej zepsuła niż naprawiła. Jak się okazuje gra jest o wiele mniej stabilna oraz mocno przycina się przy samym wyborze poziomu. Dodatkowo zniknęły z niej wszystkie cienie przez co stała się bardzo jaskrawa i wygląda po prostu szpetnie nawet jak na grę mobilną. W komentarzach sklepu Play natychmiastowo pojawiły się opinie, że jest ona w obecnym stanie wręcz niegrywalna. Póki co nie mamy żadnej informacje, kiedy i czy w ogóle pojawi się kolejna aktualizacja naprawiająca te błędy.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.