Łatany i łatany… [1.01.732.1] [PC]

Ledwo 4 dni temu ukazał się patch do gry, to twórcy i tak nie próżnują i wciąż pracują na udoskonalaniem Tomb Raider nawet po jego premierze. W związku z tym wczoraj miała miejsce kolejna aktualizacja, która przyniosła takie oto zmiany:

  • Naprawiono problem w “Chasm Monastery” (Kaplica nad rozpadliną), gdzie po walce z Oni gracz nie mógł kontynuować gry,
  • Dodano opcję graficzną “Screen Effects” (o którą prosiła sama społeczność graczy), która pozwala na wyłączenie śladów krwi bądź wody bezpośrednio na ekranie,
  • Naprawiono błąd dotyczący nowej formy zapisu z obozowiskami, które nie zawsze aktualizowały się do bieżących postępów w grze,
  • Zoptymalizowano grę w niektórych miejscach,
  • Naprawiono niektóre błędy związane z interfejsem,
  • Naprawiono niektóre bugi graficzne.

Pamiętajcie, że zawsze gdy macie problemy z nową wersją gry, możecie powrócić do starej wersji, poprzez udział w “beta testach” (wystarczy wybrać odpowiednią opcję z listy beta testów).

Kolejna informacja to  niestety przykra informacja dla posiadaczy kart NVIDIA. Aby wszyscy z Was mogli cieszyć się komfortową rozgrywką, musicie trochę poczekać – twórcy zapowiadają, iż wraz z producentem owych kart, wciąż pracują nad rozwiązaniem Waszych problemów z grą.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.