Microsoft wydaje miliony na kampanię Rise of the Tomb Raider

Jedną z decyzji, dla których Square Enix zdecydowało się na oddanie Tomb Raidera na roczną wyłączność dla Microsoftu z pewnością były pieniądze. Przy inwestycji w markę ważną częścią procesu jest sama inwestycja w jej reklamę – i tutaj podobno Microsoft ma zamiar wydać bardzo dużo pieniędzy milionów.

“Mamy zamiar wydać wiele milionów funtów na marketing na wyspach, by wspomóc promocję tak dobrej marki. Kontynuujemy nasze inwestowanie w nietradycyjne media, by móc eksplorować nowe sposoby promowania gry.” – tak wypowiedział się Jon Edney, pierwszo- i trzecioplanowy menadżer Xboxa.

“Jednym z nich jest Instagram Experience, który pozwala fanom na graficzną podróż przez świat Rise of the Tomb Raider.”

“Myślę, że można śmiało powiedzieć, że domem Tomb Raidera tak naprawdę jest Wielka Brytania. Nie tylko otwiera to nowe możliwości z perspektywy PRu, ale również dzięki wpływowi wynikającemu z umiejscowienia wielu inwestycji marketingowych. Dla przykładu Survival Billboard, kampania pozwalająca ośmiu brytyjskim fanom TR na zostanie umieszczonym na 24 godziny na elektronicznym bilbordzie w centrum Londynu, którzy będą doświadczać syberyjskich warunków pogodowych w celu przetestowania ich odwagi czy wytrzymałości. Dokładnie tak jak musi robić to Lara w RotTR. Decyzja by umieścić tego typu akcję w Anglii mówi bardzo wiele o ważności Wielkiej Brytanii.”

Miejmy nadzieję, że to nie jedyne możliwości promocji gry, na które pójdą zapowiedziane miliony. Wciąż czekamy na reklamy w Internecie, telewizji, czy na tradycyjnych bilbordach.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.