Odzież, broń oraz… warkocz Lary

Udostępniono wywiad z Brianem Horton oraz Jasonem Botta. Główny dyrektor gry oraz główny projektant wypowiedzieli co nieco na temat nadchodzącej gry, a my postanowiliśmy zebrać kilka najważniejszych informacji i się nimi z wami podzielić. Oryginalny wywiad możecie znaleźć TUTAJ.

  • Lara ma co najmniej trzy różne stroje: strój z czerwoną zimową kurtką, z zielonym żakietem oraz ten na tereny pustynne takie jak Syria (widoczny na górze),
  •  ma taki sam styl jak w poprzedniej grze oraz taką samą sylwetkę,
  • wszystkie stroje będą przechodzić ewolucję oraz będą wrażliwe na czynnik zewnętrzne: np. będzie się na nich gromadzić śnieg, będą moknąć jeśli pada deszcz, a po walce pojawią się na nich również ślady krwi,

  • odzież można zmienić w każdej chwili w obozach,
  • po ukończeniu głównej fabuły będziemy mieli dostęp do większej ilości strojów, a w późniejszym czasie pojawi się ich jeszcze więcej w formie DLC,
  • nie planuje się przywrócenia warkocza do gry, ale to nie znaczy, że nie pojawi się w przyszłości w ogóle,

  •  bardziej rozbudowany system rozwoju ekwipunku,
  • 16 różnych materiałów takich jak drewno, dzięki któremu możemy ulepszyć łuk albo metal do ulepszenia pistoletu,
  • możemy zdobyć różne typy tej samej broni np. mieć cztery różne typy jednego łuku i mieć je wszystkie w swoim ekwipunku,
  • gracz może dostosować postać w tym kierunku w jakim wydaje mu się, że jest najlepsza.

c0nrad

View more posts from this author