Pierwsza łatka do RotTR jest już dostępna na PC

Po tygodniu od oficjalnej premiery Rise of the Tomb Raider na PC, ukazała się pierwsza łatka poprawiającą błędy, a także dodająca pare ustawień graficznych. Jak mówi samo Nixxes: “łatka skupia się na krytycznych problemach użytkowników, a także na drobnej aktualizacji powstałej na podstawie opinii użytkowników”.

Tak przedstawia się pełna lista wprowadzonych zmian:

Problemy z uruchamianiem:

  • poprawiono błąd z C++, który pokazywał błąd przy starcie uniemożliwiając niektórym graczom zagranie.
  • pod warunkiem, że nie istnieje problem, w którym VC++ redist nie byłby poprawnie zainstalowany gra nie uruchamia się w ogóle.
  • rozwiązano problem, w którym gra mogła się zaciąć przy starcie, gdy narzędzia takie jak Bins Taskbar organizer lub Spacedesk są zainstalowane.

Zaktualizowano opcje ustawień ekranu w postaci następujących elementów:

  • niezależna regulacja czułości myszki przy celowaniu i zwyczajnej grze.
  • inwersja myszy i osi X gamepada,
  • możliwość wyłączenie wyświetlanie się przycisków pomocniczych na ekranie.
  • opcja wyłączenie wygładzania ruchów myszy.

Inne poprawki zawarte w tym patchu:

  • szereg poprawek i usprawnień interfejsu włączając w to mapę, obozowiska i tryb oporu.
  • nowa opcja graficzna “Jakość odbić lustrzanych”.
  • opcja wyłączenia “efektu Ziarna” niezależnie od “Efektów ekranu”.
  • lepsza jakość HBAO+ w tym lepsza okluzja dla odległych obiektów.
  • zwiększona wydajność Nvidia SLI.
  • naprawiono błędy w SLI w czasie wodnych/śniegowych efektów.
  • ustawienia rozdzielczości, które umożliwia korzystanie z niższej jakości renderingu, niezależnie od rozmiaru okna w trybie okienkowym.
  • naprawiono problem, w którym kursor myszy nie był zawsze ukryty podczas używania pada.
  • naprawiono przycinanie się w Trybie Przetrwania.
  • poprawki z rankingu Trybu Przetrwania.
  • naprawiono błąd, w którym misje Remnant Resistance nie uruchamiały się.
  • naprawiono usterki w wczytywaniu się niektórych obiektów na NVIDIA 7×0 i 6×0 sprzęcie.
  • komunikaty ostrzegawcze dla użytkowników zmieniających ustawienia tekstur na “bardzo wysokie” i aktywujących SSAA, do których jest wymagany dobry sprzęt.
  • wiele innych, mniejszych poprawek.

Twórcy patcha zdecydowali się również na pozostawienie go w wersji Beta, co oznacza, że w każdej chwili można wrócić do poprzedniej wersji gry w razie wystąpienie jakiś problemów. Dla przykładu nowych patch w moim przypadku spowodował znaczny spadek płynności gry.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.