Rise of The Tomb Raider – Q&A 24.04.2015

Q: Chciałbym wiedzieć czy dokonacie regulacji w ilości amunicji, którą możesz zebrać. W poprzedniej grze nie lubiłem tego, że większość amunicji mogłem znaleźć gdziekolwiek się znajdywałem. Nie pamiętam sytuacji kiedy brakowało mi amunicji. W grze jak ta gdzie jest mało zasobów, powinniśmy czuć potrzebę oszczędzania amunicji i myśleć o inteligentnych sposobach zabójstwa wroga jak skradanie się i zabójstwo. Myślę że poziom trudny powinien przynajmniej mieć coś takiego, a nie tylko trudniejszych przeciwników.                                             A: Balansujemy ilość amunicji podczas tworzenia gry więc staramy się aby amunicja była rozłożona we właściwych miejscach. Mamy tendencję do rezygnowania z paczek z amunicją i liczymy bardziej na tą wypadającą z wrogów. Jeśli przeszukasz wroga, którego zabiłeś możesz wziąć amunicję od niego, najczęściej. Staramy się również zbalansować wszystkie inne rzeczy jak to, że niedobór amunicji może powodować, ż  dany poziom może się okazać zbyt trudny lub nie do przejścia.

Q: Czy model Lary jest taki sam jak w Tomb Raider 2013, jeśli nie to dlaczego go zmieniono?  A: Model który widzieliście w Rise of the Tomb Raider jest kompletnie nowy, zbudowany od podstaw. Nie wykorzystaliśmy niczego z Definitive Edition lub Tomb Raider 2013, ale ewoluowaliśmy z tamtej wersji. Zrobiliśmy wczesne prototypy modelu Lary z Definitive Edition i przekonstruowaliśmy nowy model z Kam Yu, która jest naszym Dyrektorem Artystycznym Postaci. Ten model jest ogromnie ulepszony od jakości wyglądu Lary do “materiałów”, a nawet animacje twarzy działają lepiej. Mamy zupełnie nowy system animacji twarzy, który jest w stanie w pełni wyrazić jej emocje. Zamierzamy zrobić pełny “Making of Lara” w przyszłość, w którym pokażemy wiele aspektów tworzenia jej postaci.

Q#1: Czy ROTTR będzie oferować wiele strojów Lary, które należy uwzględnić podczas gry (więc NIE DLC) albo jako opcja do wyboru na starcie poziomu/misji lub do odblokowania po przejściu gry?                                                                                                                                                              Q#2: Czy będą jakieś inne stroje oprócz tych dwóch, które zostały pokazane?                                A: Pokazaliśmy dwa stroje do tej pory – jeden to wysokogórski strój i  drugi, na którym ma kurtkę. Nie będzie wielu strojów, które będzie można zobaczyć podczas przygody i będziesz mógł wybrać spośród nich kiedy je zdobędziesz.

Q: Czy gracze z Xbox360 mogą spodziewać się tak samo wielkich i interaktywnych pomieszczeń jak użytkownicy XboxOne? Ze względu na zwiększoną ilość grobowców, czy możemy spodziewać się, że zdobyte “sekrety” będą bardziej obfite?                                                 A: Gra będzie wyglądać bardzo podobnie, bo staramy się wyciągnać z 360 tak wiele jak to możliwe. Co do drugiego pytania, przy trzy razy większych grobowcach musieliśmy zwiększyć wyzwania i kolekcjonerki, które można w nich zdobyć. Będzie można zrobić dużo więcej niż to było do tej pory. Pojawią się również Challenge Tombs, które mogliśmy zobaczyć już w Tomb Raider 2013 – niektóre z nich są bardzo trudne do znalezienia chyba że przejdziesz bokiem. Generalnie będą one bardziej obfite, a ja nie mogę się doczekać aż gracze je zobaczą, bo są naprawdę fajne.

Q:Jak ściśle pilnujecie Nixxes w zakresie rozwoju gry na Xbox360?                                                        A:  Często dostajemy od nich aktualizację kodu i robią postępy. To niesamowite jak wiele rzeczy są w stanie utrzymać z naszego projektu. Są tuż za nami w tworzeniu gry. Jestem zaskoczony tym, co w stanie osiągnąć na 360.

 PYTANIA, NA KTÓRE NIE ZNAMY JESZCZE ODPOWIEDZI:                                                                               

  • Czy będzie eksploracja w wodzie?
  • Czy będzie poziom/misja, w której będziemy przebywać w domu Lary?
  • Czy w Rise of the Tomb Raider będzie Multiplayer?
  • Czy w grze będzie tryb kooperacji taki jak na przykład w Resident Evil 6?
  • Czy Rise of the Tomb Raider zostanie wydany na inne platformy niż Xbox One and Xbox 360?
  • Czy pojawią się DLC zawierające dodatkowe fabularne przygody Lary?
  • Czy pojawi się DLC do Rise of The Tomb Raider z okazji dwudziestolecia serii?
  • Czy życie Lary będzie się regenerować samo?

c0nrad

View more posts from this author