RotTR bez 1080p w cutscenkach?

Wiele produkcji od czasu premiery konsoli Xbox One uległo “obcięciom” jeśli chodzi                            o rozdzielczość, a były to takie gry jak Just Cause 3 czy Need for Speed.

Według serwisu Gamersyde podobna historia może spotkać Rise of the Tomb Raider. Wynikałoby to zza słabej pomocy konsoli, która nie jest w stanie utrzymać trzydziestu klatek na sekundę w rozdzielczości 1800p. Jest to tylko niepotwierdzona plotka i dotyczy ona tylko i wyłącznie cutscenek generowanych na silniku gry, które działałyby w rozdzielczości 900p. Natomiast sama gra będzie działać w pełnej rozdzielczości FULL HD.

Co ciekawe u konkurencji jaką jest PlayStation 4 taki problem nie istnieje. Co prawda różnica w rozdzielczości nie powinna być zauważalna z reguły na to, że użytkownicy xboksów raczej nie siedzą dość blisko telewizorów, aby dostrzec taką różnicę. Powstaje jednak wiele pytań na temat tego, która konsola w takiej sytuacji jest silniejsza.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.