RotTR dostało aktualizację z DirectX12!

Wcześniejsze plotki na temat dodania obsługi DirectX12 okazały się prawdziwe! Dzisiaj na PC udostępniono nową, już piątą aktualizację, która oprócz nowej opcji mającej na celu zwiększyć wydajność naszej karty graficznej i procesora w grze, wprowadza również nowe ustawienie w okluzji otoczenia . Mowa o NVIDIA VXAO, o którym wspominaliśmy tutaj, jeszcze przed premierą Rise of the Tomb Raider na PC. Dodano również test w menu głównym gry, dzięki któremu możemy sprawdzić płynność z naszymi aktualnymi ustawieniami graficznymi.

Jak sytuacja wygląda w rzeczywistości? W internecie pojawiły się już pierwsze opinie, które są…negatywne. W naszym przypadku nie będzie inaczej, gdyż aktualizacja sprawiła trochę problemu. Po aktywacji DirectX12 nie dostrzegliśmy żadnej różnicy w ilości FPSów. Za to pojawiły się problemy z uruchomieniem samego menu rozruchowego jak i włączeniem gry, ale udało nam się ją uruchomić po kilku próbach. Nowa Opcja VXAO nie współgra z DirectX12. Po aktywacji tej drugiej opcji, VXAO natychmiastowo znika z ustawień. Dodatkowo dodany test graficzny nie odzwierciedla rzeczywistości. Według naszych testów wynik został zawyżony o 15 FPSów w porównaniu do rzeczywistej gry.

Póki co odradzamy instalowanie aktualizacji, a jeśli ktoś już to zrobił i napotkał problemy to przedstawiamy instrukcję powrotu do poprzednich wersji gry w platformie Steam:

  1. Wejdź w bibliotekę Steam.
  2. Znajdź w swojej bibliotece grę i kliknij na nią prawym przyciskiem myszy -> przejdź do “Właściwości” -> “Beta”
  3. Wybierz jeden z buildów.
You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.