Stroje Lary Croft
- Komandos – spodnie moro i czarny bezrękawnik z kamizelką taktyczną. PREMIERA ZA STRÓJ: Skrócenie czasu niezbędnego do rozpoczęcia regenracji zdrowia po odniesieniu obrażeń.
- Piaskowy bezrękawnik – bezrękawnik w kolorze jasnoszarym. Mocno przybrudzony podczas wypraw do starych grobowców.
- Szara bluza – ocieplana koszula z długim rękawem w kolorze szarym. Niezbędna, aby utrzymać ciepło przy zimnych warunkach pogodowych.
- Niebieska bluza – ocieplana bluza termoatkwywna z długim rękawem w kolorze niebieskim. Luźny splot materiału zatrzymuje ciepło, jednocześnie pozwalając skórze oddychać.
- Syberyjski komandos – zielona koszula z długim rękawem i lekka kamizelka taktyczna. Praktyczny strój nadający się zarówno do eksploracji, jak i walki. PREMIERA ZA STRÓJ: Większa maksymalna ilość wszelkiego rodzaju amunicji specjalnej.
- Szpieg – spodnie moro i koszula koloru oliwkowego z kamizelką taktyczną i szalikiem. PREMIERA ZA STRÓJ: Skrócenie czasu niezbędnego do rozpoczęcia regeneracji zdrowia po odniesieniu obrazeń.
- Kurtka zimowa – nowoczesna, ocieplana kurtka zimowa koloru czerwono-czarnego. Idealna na wspinaczkę górską oraz inne ekstremalne warunki.
- Biała kurtka zimowa – nowczesna, ocieplana kurtka zimowa koloru białego. Jasne barwy pomagają wtopić się w otoczenie w śnieżnych krajobrazach
- Kurtka Ocalałych – płócienna kurtka koloru brązowego otrzymana od Jacoba. Lekka, ale wytrzymała.
- Kurtka weterana – płócienna kurtka moro, miejscami znoszona przez poprzedniego właściciela. PREMIA ZA STRÓJ: Skrócenie czasu niezbędnego do rozpoczęcia regenracji zdrowia po odniesieniu obrażeń.
- Duchowy tkacz- inspirowany kulturą bizantyjską strój Ocalałych. PREMIA ZA STRÓJ: Podczas ręcznego leczenia istnieje szansa, że Lara opatrzy rany bez zużycia zaasobów.
- Pionier – tradycyjna kurtka badacza, pomarańczowy szalik i staromodny oskard. PREMIA ZA STRÓJ: Zwiększenie obrażeń zadawanych atakami wręcz.
- Strój łowczyni – brązowy, ocieplany futrem strój ze skóry jelenia. PREMIA ZA STRÓJ: Skrócenie czasu niezbędnego do rozpoczęcia regeneracji zdrowia po odniesieniu obrażeń.
- Krogulec – jasna skórzana koszula z szarym szalikiem, idealny strój na polowanie w ośnieżonych miejsach. PREMIA ZA STRÓJ: Niedrapieżne zwierzęta są mniej płochliwe, co czyni je łatwą zwierzyną.
- Cień nocy – skórzany strój wykonany z różnych skór egzotycznego pochodzenia. Komplet zawiera także prosty, ciepły szalik. PREMIA ZA STRÓJ: Szansa na pozyskanie egzotycznego surowca ze zwykłego zwierzęcia.
- Starożytna szpica – kolczuga oraz koszula z dzianiny z długim rękawem i skórzanymi paskami. Świetna ochrona dla każdego poszukiwacza przygód. PREMIA ZA STRÓJ: Skrócenie czasu niezbędnego do rozpoczęcia regenracji zdrowia po odniesieniu obrażeń.
- Nieśmiertelny strażnik – starożytny pancerz z ciemnego metalu z kapturem z futra niedźwiedziego. Odziienie godne elitarnych strażników Kitieżu. PREMIA ZA STRÓJ: Zmniejszenie obrażeń od ognia greckiego.