Rozpadlina (Chasm)

Rozpadlina

Wiatr wyczyścił większość tego wspaniałego miejsca. Piasek zdarł farbę ze wszystkiego, co możliwe. To, co pozostało, to tylko drewniane szkielety wcześniejszych doniosłych budowli i wież W północnej części mapy znajduje się ogromny dzwon. Przewróć wajchę, uruchom dzwon i wezwij wichurę!

 


  • CECHY MAPY:

Wichura – Gdy gracz aktywuje dzwon, nadejdzie wichura i rozwieje wiatr po całej arenie, psując widoczność każdemu. Jednakże grupa, której członek aktywował piekielne wiatry zobaczy nicki graczy z przeciwnego teamu – pomocne przy organizowaniu wspólnego ataku.

Pułapki – Kolce, sidła, wybuchające beczki, skały. Dobry mix pułapek w zewnętrznych, a także i w wewnętrznych częściach mapy.

Liny – Wieża po stronie mapy należącej do Solarii znajduje się pomiędzy dwoma linami – świetna okazja, by atakować bądź bronić poszczególnych części mapy. Istnieje także długa lina prowadząca od strefy zrzutu należącej do Rozbitków, prowadząca do dzwonu. To niesamowicie użyteczny sposób na poruszenie się po mapie dla Solarii!

  • STRATEGIE:

Uderz w dzwon – zawsze dobre dla twojej drużyny (wskazówka – włącz Instynkt Przetrwania, by widzieć lepiej!)

Rozbitkowie powinni jak najwięcej zostawać w wewnętrznych terenach mapy, mimo wszystko jednak powinni pamięć – zdradliwe pułapki też tam są!

Solarii przede wszystkim powinni być świadomi o możliwej wspinaczki, by szybko poruszać się po mapie. Przyda wam się też wiedza o możliwym zniszczeniu terenu pod dzwonem. Ktokolwiek znajdzie się pod nim, gdy dzwon upadnie, zostanie zabity – szczególnie użyteczne w trybie Cry for Help (Wołanie o Pomoc)!

Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.