SotTR ma wykorzystać całkowity potencjał konsoli Xbox One X

Szef Eidos Montreal David Anfossi poinformował, że jego ekipa postanowiła maksymalnie wykorzystać potencjał najnowszej konsoli Microsoftu – Xbox One X.  Jak mówi Shadow of the Tomb Raider ma oferować dwa tryby graficzne, czyli 4K w 30 FPS-ach oraz 1080p w 60 FPS-ach oraz nowy system renderowania i oświetlenia. Zapewnił również, że gra będzie dobrze zoptymalizowana na wszystkich trzech platformach – Xbox One, PlayStation 4 i PC.

Jego zdaniem Shadow of the Tomb Raider ma być najpiękniejszą grą na innej konsoli Microsoftu, czyli Xbox One S. Jak widać Eidos postanowił również zadbać o starszy sprzęt, tak jak miało to miejsce w przypadku Rise of the Tomb Raider kiedy to gra dostała dość okrojoną graficznie wersję na Xbox 360. Na ten moment nie zaplanowano jednak podobnej wersji SotTR. Screeny z wersji RotTR na Xbox 360 oraz pozostałe platformy znajdziecie w naszej galerii.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.