Świat jako przeciwnik w Rise of the Tomb Raider

Kolejny materiał, z którego postanowiliśmy wyciągnąć najważniejsze informacje. Oryginalny tekst możecie znaleźć TUTAJ, a my zapraszamy do naszego podsumowania 🙂

  • największym wrogiem Lary jest natura np. głęboki śnieg który nas spowalnia, śliskie półki przez, które trzeba szybko reagować aby Lara nie spadła,
  • Lara jest mniej skuteczna w walce gdy jest ranna,
  • skupienie się na realiźmie świata, co nie oznacza, że nie ma elementów nadprzyrodzonych,
  • naturalne reakcje Lary na środowisko takie jak przyspieszony oddech przy wchodzeniu do zimnej wody lub pot,
  • pod wodą nie zobaczymy paska tlenu, dzięki któremu będziemy mogli kontrolować jego poziom, za to będą sygnały dźwiękowe jak i wizualne w sytuacji kiedy Larze kończy się tlen,
  • 16 rodzajów różnych zasobów służących do ulepszenia naszego ekwipunku,
  • amunicję i zestaw medyczny będzie można wytworzyć w każdej chwili, nie będziemy musieli korzystać z obozow,
  • w grze nie będzie systemu “głodu”,
  • pogoda i pora dnia będą mają wpływ na zachowanie zwierząt,
  • brak pogody i pory dnia generowanej losowo,
  • wchodzenie na drzewa, które pomoże nam w polowaniach,
  • Lara może wykonać zabójstwo z wody,
  • w grze zobaczymy takie miejsca jak pustynie, góry, lasy, wsie i opuszczonych kompleksów przemysłowe,
  • jest więcej lokacji niż Syberia i Syria, ale nie są one grywalne, są to głównie przerywniki filmowe.
You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.