Szczegółowo o poziomach trudności w Shadow of the Tomb Raider!

Na oficjalnej stronie serii Tomb Raider opublikowano szczegółowe informacje na temat tego, czym będą się różnić poszczególne poziomy trudności rozgrywki, spośród których przyjdzie nam wybrać na początku Shadow of the Tomb Raider. Jak już wiemy w grze będziemy mogli zdecydować się na trzy różne poziomy trudności w trzech kategoriach – walce, eksploracji i zagadkach.


WALKA

  • ŁATWY: włączone wspomaganie celowania, przeciwnicy są mniej wytrzymali i zadają mniej obrażeń, a ich sylwetki są podświetlone, paczki amunicji są częste,
  • NORMALNY: przeciwnicy mają normalną wytrzymałość i zadają normalne obrażenia, a ich sylwetki są podświetlone paczki z amunicją są rzadkie,
  • TRUDNY: przeciwnicy mają zwiększoną wytrzymałość, zadają więcej obrażeń, a ich sylwetki nie są podświetlone, są w stanie zlokalizować Larę znacznie szybciej, paczki z amunicją są rzadkie, brak generacji zdrowia w trakcie walki,
  • ŚMIERTELNA OBSESJA: wszystkie elementy poziomu trudnego, dodatkowo brak ikon informujących o byciu wykrytym przez przeciwników.

EKSPLORACJA

  • ŁATWY: pomocnicze białe krawędzie w miejscach wspinaczki, dłuższy czas na chwycenie się krawędzi w krytycznym momencie, obozy mają rozpalone ogniska,
  • NORMALNY: mniej widoczne białe krawędzie, normalny czas na chwycenie się krawędzi w krytycznym momencie, ogniska w obozach musi rozpalić gracz,
  • TRUDNY: brak pomocniczych białych krawędzi, krótki czas na chwycenie się krawędzie w krytycznym momencie, ogniska w obozach musi rozpalić gracz, brak instynktu przetrwania.
  • ŚMIERTELNA OBSESJA: wszystkie elementy poziomu trudnego, ogniska w obozach musi rozpalić gracz przy użyciu zasobów, gra zapisuje się tylko w obozach.

ZAGADKI

  • ŁATWY: Lara daje dokładne wskazówki dotyczące następnego kroku, interaktywne obiekty są podświetlone w trybie instynktu przetrwania, obiekty wymagane do rozwiązania zagadki są podświetlone w trybie instynktu przetrwania, dłuży czas dla gracza w zagadkach czasowych,
  • NORMALNY:  Lara daje ogólne wskazówki dotyczące następnego kroku, interaktywne obiekty są podświetlone w trybie instynktu przetrwania, normalny czas dla gracza w zagadkach czasowych,
  • TRUDNY/ŚMIERTELNA OBSESJA: Lara nie daje żadnych wskazówek, brak instynktu przetrwania, krótszy czas w zagadkach czasowych.

Oprócz szczegółów na temat poziomów trudności podano także kilka informacji o dostępnych w grze ustawieniach sterowania na padzie. Jeśli chodzi o napisy to gracz będzie mógł zdecydować czy chce, aby wyświetlały się tylko istotne wypowiedzi, w których bierzemy udziały czy też wszystkie inne wypowiedziane przez nieistotne postacie znajdujące się w pobliżu.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.