Szczegóły dotyczące sterowania oraz poziomów trudności w Rise of the Tomb Raider

Im bliżej premiery, tym więcej szczegółów jesteśmy w stanie wyciągnąć z gry. Dziś przyszła pora na sterowanie i poziomy trudności w Rise of the Tomb Raider! Co by nie zawracać Wam głowy zbędną paplaniną i mieszaniem w tekście istotnych informacji, przygotowałem praktyczną tabelkę 🙂

Poziom trudności
Opis
Adventurer
  • Włączone wspomaganie celowania
  • Przeciwnicy mają mniej zdrowia
  • Przeciwnicy zadają mniej obrażeń
Tomb Raider (normalny)
  • Wyłączone wspomaganie celowania
  • Standardowy poziom zdrowia przeciwników
  • Standardowy poziom zadawanych obrażeń przez przeciwników
Seasoned Raider
  • Wyłączone wspomaganie celowania
  • Zdrowie nie regeneruje się podczas walki
  • Zwiększony poziom zdrowia przeciwników
  • Zwiększony poziom zadawanych obrażeń przez przeciwników
Survivor
  • Wyłączone wspomaganie celowania
  • Automatyczna regeneracja zdrowia całkowicie wyłączona
  • Zwiększony poziom zdrowia przeciwników
  • Zwiększony poziom zadawanych obrażeń przez przeciwników
  • Ulepszone zmysły przeciwników (zakres słuchu, wzroku)
  • Pojawią się bardziej wymagające typy przeciwników
  • Zaopatrzenie pojawia się o wiele rzadziej
  • Ulepszenia są droższe
  • Odpowiednia ilość zaopatrzenia do użycia obozowisk

Czy trzeba coś więcej dodać? Od siebie powiem, że tryb Survivor będzie prawdziwą gratką dla starych wyjadaczy.

Dostaliśmy także dwa zdjęcia prosto z menu gry, które ujawniają obecność tajnych “Online Features” oraz sterowania. Zapraszam do zapoznania się z nimi poniżej.

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.