Mapy

Rozpadlina (Chasm)

Rozpadlina

Wiatr wyczyścił większość tego wspaniałego miejsca. Piasek zdarł farbę ze wszystkiego, co możliwe. To, co pozostało, to tylko drewniane szkielety wcześniejszych doniosłych budowli i wież W północnej części mapy znajduje się ogromny dzwon. Przewróć wajchę, uruchom dzwon i wezwij wichurę!

 


  • CECHY MAPY:

Wichura – Gdy gracz aktywuje dzwon, nadejdzie wichura i rozwieje wiatr po całej arenie, psując widoczność każdemu. Jednakże grupa, której członek aktywował piekielne wiatry zobaczy nicki graczy z przeciwnego teamu – pomocne przy organizowaniu wspólnego ataku.

Pułapki – Kolce, sidła, wybuchające beczki, skały. Dobry mix pułapek w zewnętrznych, a także i w wewnętrznych częściach mapy.

Liny – Wieża po stronie mapy należącej do Solarii znajduje się pomiędzy dwoma linami – świetna okazja, by atakować bądź bronić poszczególnych części mapy. Istnieje także długa lina prowadząca od strefy zrzutu należącej do Rozbitków, prowadząca do dzwonu. To niesamowicie użyteczny sposób na poruszenie się po mapie dla Solarii!

  • STRATEGIE:

Uderz w dzwon – zawsze dobre dla twojej drużyny (wskazówka – włącz Instynkt Przetrwania, by widzieć lepiej!)

Rozbitkowie – powinni jak najwięcej zostawać w wewnętrznych terenach mapy, mimo wszystko jednak powinni pamięć – zdradliwe pułapki też tam są!

Solarii – przede wszystkim powinni być świadomi o możliwej wspinaczki, by szybko poruszać się po mapie. Przyda wam się też wiedza o możliwym zniszczeniu terenu pod dzwonem. Ktokolwiek znajdzie się pod nim, gdy dzwon upadnie, zostanie zabity – szczególnie użyteczne w trybie Cry for Help (Wołanie o Pomoc)!

Klasztor (Monastery)

monastery_thumb

Klasztor

Klasztor jest cichym i odizolowanym miejscem na szczycie góry. Jego praktycznie monochromatyczne wrażenie wywołuje spokój i relaks… Nie daj się jednak zwieźć! Już od dawnych czasów trzęsienia ziemi nawiedzające te tereny osłabiały fundamnty owych naturalnych formacji skalnych, a Solarii wykorzystało tego każdy aspekt. Wszystko, co zostało uszkodzone, bądź ma wady konstrukcyjne, po prostu się zawali. Uważaj na spadający gruz. Zabije cię.


  • CECHY MAPY:

Wysoko położony klasztor z główną bramą, którą można otworzyć, bądź zamknąć.

Walące się mosty – te mosty są niezwykle użyteczne, zwłaszcza dla Rozbitków, przede wszystkim w trybie Rescue (Ratunek).

Pułapki – kolce, liny, wybuchające beczki, skały. Podczas gdy wydaje się, że arena już dawno opuszczona, wciąż czai się tam wiele pułapkę, które mogą być śmiertelne.

  • STRATEGIE:

Rozbitkowie – kontrolujcie mosty blisko spawnu! W pobliżu znajdują się liny prowadzące tam, a kontrola owego terenu da wam zdecydowaną przewagę nad Solarii.

Solarii – niszczcie mosty! Zwłaszcza w momentach strategicznych, uzbrajajcie pułapki kolczaste często, i korzystajcie z samego klasztoru, by przeważyć szalę wygranej na waszą stronę, w każdym z trybów rozgrywki.

Po jednej stronie mapy znajduje się pewna nisza z liną prowadzącą na terytorium Rozbitków. W przypadku, gdy ów terytorium jest słabo chronione, liny są świetnym sposobem na dostanie się do, i z tej strefy.

Kaplica (The Shrine)

shrine

Kaplica

Cicha i zimna, kaplica jest w fantastycznym stanie pomimo swojego wieku. Podczas gdy większość wyspy jest zamieciona przez Solarii, to miejsce jest samotne, poza kilkoma latarniami rzucającymi złoty blask na budowlę.


  • CECHY MAPY:

Płonące latarnie – latarnie na mapie mogą zostać zniszczone – a gdy upadną, roztrzaskają się i wzniecą burzę ognia.

Pułapki – kolce, sidła, wybuchające beczki. Pułapki na owej mapie są nieźle ukryte, wybuchające beczki znajdują się głównie w zewnętrznych częściach, podczas gdy sidła i kolce czekają na graczy w samej kaplicy.

  • STRATEGIE:

Ta mapa to nic innego, jak tylko i wyłącznie kaplica. Dla obu drużyn kontrola kaplicy to klucz do zwycięstwa w każdym trybie gry. Na mapie znajdują się kręte ścieżki oraz przysłony, które możemy zestrzelić, by otworzyć sobie drogę, wewnątrz i na zewnątrz budynku.

Rozbitkowie – najlepiej im pójdzie, gdy w trybie „Ratunek” skoordynują ze sobą atak i oczyszczą sobie jedną z trzech dróg do strefy zrzutu apteczki. Skalne schody posiadają wiele osłon i właściwie są najlepszym ruchem, ale – Solarii często się tam zbierają, więc czasem most to najlepsze wyjście.

Solarii – w trybie „Ratunek” pójdzie im najlepiej, jeśli praktycznie zastosują balkon nad centralnym mostem na mapie. Pomoże swoisty „skok wiary” na linę, po której zjedzie na dół do strefy zrzutu Rozbitków, a także, wraz z użyciem ascendera, szybki powróci na górę.

Plaża (Beach)

Beach_Plaza_thumb

Plaża

W pobliżu skalnego wybrzeża wyspy znajduje się pewne niebezpieczne i otwarte miejsce pełne zawrotów głowy. Oferuje ono to, czego nie znajdziesz na żadnej innej mapie, przede wszystkim – brutalne burze. Błyskawice losowo trafiają w ziemię i rozprzestrzenaiją ogień. Na mapie znajduje się mnóstwo prętów świetlnych, które raz aktywowane zabiją każdego, kto ośmieli się zbliżyć.


  • CECHY MAPY

Raj dla snajperów – mnóstwo miejsc położonych wysoko, z możliwością zestrzelenia niespodziewających się tego graczy.

Pręty świetlne – unikalne dla owej mapy, pręty świetlne są świetnym sposobem na pozbycie sie tłumów.

Pułapki – kolce, sidła, wybuchające beczki, spadające gruzy, butle z propanem, wieżyczki. Mapa posiada mnóstwo takich rzeczy, dlatego uważaj na każdy swój krok. Przydatny może okazać się Instynkt Przetrwania!

  • STRATEGIE

Rozbitkowie – we wszelakich trybach gry, powiedzie im się, jeśli będą kontrolować tunel centralny w pobliżu ich miejsca spawnu. Przydatne będzie częste uzbrajanie pułapek z kolcami, bądźcie jednak ostrożni – do kompleksu prowadzą aż cztery ścieżki!

Solarii – powinni wykorzystywać pionowość mapy oraz liny do zjeżdżania, by odnieść sukces. Używanie łuku jako snajperki, zaszycie się gdzieś wysoko doprowadzi do niezłych wyników, ale nie zaszkodzi, jeśli uzbroją trochę pułapek przy dolnym tunelu!

Podziemie (Underground)

podziemie_underground_thumbnail

Podziemie

Gdy Japończycy poddali się pod koniec drugiej wojny światowej, trzy z ich czterech nuklearnych łodzi podwodnych zostały zniszczone przez wrogie siły. I-403, czwarta łódź podwodna nie została nigdy odnaleziona, ukryta w w podziemnej bazie na wyspie. Łódź posiada pewien śmiertelny sekret… gdy maszyna została opuszczona, oficerowie zarządzili samo-destrukcję  -niestety z powodu niestabilności zasilania, odliczanie nigdy się nie zaczęło. Podczas meczu na owej mapie zasilanie powróci, a wrota zostaną otwarte. Pierwsza drużyna, która aktywuje samo-destrukcję  utnie czas meczu do 2 minut. Kto zwycięży?


  • CECHY MAPY

Mały, ciasny i wąski wygląd mapy – mnóstwo korytarzy, kłopoty na każdym zakręcie.

Samozniszczenie – drużyna, która aktywuje samo-destrukcję zdobędzie PD oraz kredyty za każdą śmierć, jaką ten efekt wywoła.

Pułapki – sidła, wybuchające beczki, ściany do zniszczenia bronią ciężką, butle z propanem, wieżyczka. Największym zagrożeniem są tutaj jednak gracze, poprzez sposób, w jaki walczą w ciasnych korytarzach.

Zniszczalny most – środkowy most może się osłabić i doprowadzić do zawalenia. Jeśli zasilanie jest włączone, podczas zawalenia się, most wywoła pole elektryczne, które zada obrażania każdemu graczowi znajdującemu się na nim – przechodzisz na własne ryzyko. Używaj instynktu przetrwania!

  • STRATEGIE:

Nie zatrzymuj się – na mapie znajdują się wąskie korytarze i ślepe zaułki, które są przydatne dla doświadczonych i umiejętnych graczy. Zestrzel bariery i zbierz tyle amunicji, ile możesz.

Użyj samo-destrukcji – jeśli prowadzić, albo, cóż, masz chaotyczną osobowość, naciśnij przycisk. Zresetuje czas do 2:00, doda, bądź odejmie czas, zależnie od tego, kiedy zostanie włączony. W „Grze otwarte” lub „Trybie drużynowym” zabójstwa liczą się jako punkty dla ciebie – mnóstwo, mnóstwo zabawy, zwłaszcza w trybie gry otwartej.

Zniszcz most i zelektryzuj go.

 

Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.