Tworzenie swojego folderu

Tworzenie folderu z twoimi poziomami jest bardzo proste i zalecane, jeśli chcesz opublikować swój poziom.

Po pierwsze stwórz folder i nazwij go jak chcesz. W nowoutworzonym folderze stwórz dwa podfoldery i nazwij je data i audio.

Do folderu audio umieść wszystkie pliki muzyczne, które używasz w swoim poziomie, z audio z głównego folderu TRLE.

W folderze data musi się znaleść plik title.tr4 (jeśli nie zmieniliście w skrypcie na inną nazwę), uklogo.pak. Bez tego twoja gra nie ruszy!

Do folderu data wsadź jeszcze pliki *.tr4, których używa twoja gra.

W głównym folderze twojej gry potrzebujesz:

  • dwa pliki .DAT , plik ENGLISH i SCRIPT;
  • load.bmp – obrazek który będzie się pokazywał podczas wczytywania menu;
  • plik tomb4.exe i tomb_NextGeneration.dll skopiowane z głównego folderu edytora;

Jeśli chcesz, możesz dodać plik .txt w którym np. podziękujesz za użyte tekstur, animacje obiekty itp. Większość osób od których pochodzą owe materiały po prostu sobie tego życzy, więc byłoby miło, jakbyś jednak to uczynił.

Skompresuj cały główny folder gry np. przez WinRar’a i gra jest gotowa do wysłania.