Tworzenie wilków 🐺 w Rise of the Tomb Raider

Niektórych być może zastanawiało jak twórcy są w stanie stworzyć świat gry w tak realistyczny sposób. Na oficjalnym instagramie Tomb Raidera pojawiła się krótka notka na temat jednego aspektu tworzenia realistycznego świata – tworzenia zwierząt w Rise of the Tomb Raider.

Mike Svymbersky robi wszystko co może, aby sprawić, że zwierzęta w Rise of the Tomb Riader są tak autentyczne jak to możliwe. Obok jego stanowiska pracy trzyma kolekcję książek o anatomii, których używa do odtworzenia złożoności i zawiłości prawdziwych postaci. W książce na zdjęciu Mike odnosił się do łap wilków, aby wykorzystać to przy tworzeniu ich w grze. Aby wydawały się bardziej parchate, powiększył ich futro i wielkość, dodając swój własny artystyczny element na prawdziwym wilku.”

Jak się okazuję twórcy gier nie są wszechwiedzący i nie posiadają całej wiedzy na temat anatomii przy tworzeniu postaci czy geografii przy tworzeniu realistycznego świata, a muszą się wspierać odpowiednimi źródłami.

Zapraszamy również do działu Kulisy tworzenia gry w Rise of the Tomb Raider, aby dowiedzieć się więcej na temat tworzenia gry.

c0nrad

View more posts from this author