W RotTR walka NIE ZAWSZE jest konieczna – nowy gameplay

Dzisiejsze gry by dobrze się sprzedać muszą posiadać mnóstwo cech, by przyciągnąć potencjalnych nabywców. W Rise of the Tomb Raider jedną z takich cech okazuje się być swoboda w walce. Tym razem możemy do sprawy podejść indywidualnie – nie musimy już “wyrzynać” przeciwników jeden po drugim, by móc później swobodnie eksplorować.

Twórcy obiecali nam możliwość innego podejścia do sprawy. Jeśli chcemy, możemy przejść przez grę zabijając tylko garstkę osób (twórcy tłumaczą, iż są fragmenty gry, gdzie walka jest nieunikniona). W większości przypadków będziemy mogli po prostu przekraść się przez teren, który patrolują wrogowie. Wymaga to trochę skupienia i większej ilości czasu niż użycie broni.

Na dowód Crystal Dynamics wypuściło nowy gameplay. Znany z tegorocznego Gamescomu fragment RotTR jest rozegrany całkiem inaczej. Pokazane jest także nowe narzędzie – Lara teraz może zaczepiać linę o różne elementy środowiska i używać jej jak sławnej linki z hakiem z trylogii LAU! Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo dostępnego już na naszym kanale YouTube:

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.