W SotTR powrócimy do znanych mechanizmów zagadek

Od oficjalnej zapowiedzi Shadow of the Tomb Raider minął już ponad tydzień, lecz wciąż dowiadujemy się nowych informacji i to prosto od twórców. W 318. numerze magazynu PC Gamer przedstawiciele Eidos Montreal podzielili się informacjami o zagadkach i dostępnych obszarach w grze.

Zapowiedziano już, że grobowców napakowanych śmiertelnymi pułapkami ma być jeszcze więcej. Twórcy ujawniają swoje podejście do projektowania tego typu leveli za pośrednictwem Vincenta Monniera (gameplay director):

Unikamy niepotrzebnego eksperymentowania – takiego, w którym gracz musi uśmiercić postać, by zorientować się, co się w ogóle dzieje. To, co używamy od samego początku trylogii, można ująć jako majsterkowanie. Chodzi tak naprawdę o manipulację – przeważnie obiektów, fizyki, chwytanie i ciągniecie za przedmioty – sprawia to, że gracz myśli „Okej, jeśli to zrobię to w ten sposób, to zadziała, jeśli jednak zrobię coś innego, zginę.” Gracze przeważnie nie czują się wtedy oszukani przez grę, ponieważ zawsze istnieje szansa, że natkną na śmiertelną pułapkę tak czy siak.

Jill Murray wraz z Vincentem zdradzają też kilka informacji na temat tzw. „hubów”, czyli obszarów, na które podzielona jest gra (tak samo jak w przypadku Tomb Raider (2013) i Rise of the Tomb Raider (2015):

Jill Murrary (główna scenarzystka): Będzie kilka takich obszarów, wliczając w to jeden, który jest największym jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Gracze dzięki temu będą mieli bliższy i bardziej osobisty kontakt z kulturą rejonu, niekoniecznie z perspektywy zdobywanych artefaktów, ale dzięki poznawaniu nowych ludzi i przymusu życia wśród nich.

Vincent Monnier: Ten obszar ma całkowicie inny klimat ze względu na ludzi. Mamy więcej materiału do wykorzystania – jak gracz zorganizuje sobie rozgrywkę i co osiągnął podczas gry.

Zapowiada się zatem powrót obozowisk i kilku obszarów, w których rozgrywać się będzie akcja. Świetnie sprawdziło się w to poprzednich dwór grach, więc miejmy nadzieję, że Eidos Montreal również maksymalnie wykorzysta ten system!

 

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.