Więcej grobowców? Bardzo proszę!

Jak informuje oficjalny blog Tomb Raider ze względu na olbrzymi odzew ze strony fanów na praktyczny brak grobowców w ostatniej grze( było ich kilka ale nie oszukujmy się, były bardzo krótkie i zbyt mało) Crystal Dynamics było chętne zrealizować marzenia o większej ilości grobowców. Mają one być o wiele większe, bardziej złożone oraz ma być ich więcej niż w poprzedniej grze. Tym razem grobowce nie będą już opcjonalną przygodą czy też sposobem na ucieczkę przed wrogami, Lara celowo będzie do nich zmierzać mając konkretne cele. Zmieniona została również filozofia w jaki sposób budowane są grobowce. Mają się skupić na jednym dużym problemie, który trzeba rozwiązać za pomocą wielu różnych pomniejszych zagadek.

Powrócą również poboczne grobowce, które będą znacznie mniejsze od tych na głównej ścieżce, ale wciąż będzie można zdobyć w nich wiele przydatnych przedmiotów służących do ulepszenia naszego ekwipunku. W ROTTR pojawia się mnóstwo nowych umiejętności, które możemy opanować tylko dzięki zwiedzaniu grobowców pobocznych również, bo zawsze na ich końcu czeka nagroda. Jedno z największych usprawnień zostało dokonane w dziale “Historia”, ponieważ teraz poboczne grobowce nie będą tylko okazją do zdobycia nowej nagrody, ale również dzięki nim będziemy mogli poznać historię tego miejsca. Postawiony zostały większy nacisk na działanie fizyki. Lara ma wykorzystywać otoczenie do dotarcia do celu, bo jak mówi starszy projektant gry Jeff Wajcs czasu losowo porozrzucanych wajch i przełączników już dawno minęły. Teraz czas na wykorzystanie środowiska!

Podsumowując Tomb Raider ma być bardziej tomb raiderowy niż to było w ostatnich latach 🙂

You can leave a response, or trackback from your own site.
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to internet marketing, etiketten drucken and index backlink
© Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.